קורס Impact
התכנית המקיפה לפיתוח אומנות הנאום, מנהיגות,
השפעה ושכנוע בקרב חברות וארגונים
יכולת שכנוע והעברת מסרים בפני קהל היא הגורם מס' 1 להצלחה עסקית
מחקרים היום מראים כי דיבור משכנע בפני קהל, פיתוח כריזמה והיכולת להנהיג ולהוביל אחרים הן התכונות המשותפות בקרב הארגונים, העסקים והיזמים המצליחים ביותר בעולם.
בין אם זה בתוך הארגון או מחוצה לו בהתממשקות עם הלקוחות, בין אם בפרזנטציות ובהדרכות לעובדים או בטקסטים ובמסרים השיווקיים – היכולת להקסים, לרתק, להשפיע על אחרים ולהניע לפעולה טוב יותר – היא אבן יסוד הכרחית להגדלת הביצועים והמכירות בכל ארגון או חברה שרוצים להצליח בעידן של היום.
יחד עם זאת, הפחד מלדבר בפומבי מנהל את רוב האנשים (גם עובדים בתפקידים בכירים) ומונע מהם לנצל יותר הזדמנויות, עסקאות ורווחים
למרות החשיבות המכרעת שיש ליכולת לשים את עצמנו (כעובדים או מנהלים) בקדמת הבמה, הפחד מלדבר בפומבי מנהל כמעט את כל האנשים ומביא להפסדים עצומים ברמה האישית והעסקית.
לא משנה באיזה דרג או תפקיד יחזיקו – המציאות מראה כי רוב עובדי החברה או הארגון שלכם יעדיפו שלא להיות באור הזרקורים, יתפקדו פחות טוב יותר בהעברת פרזנטציות מול עובדים או קולגות ומשקיעים, ימנעו יותר מלקחת על עצמם תפקידים הכוללים ניהול עובדים והנהגתם, ובכלל- ינצלו פחות הזדמנויות לשת"פים חדשים ומעמדי מכירה.
היכולת לדבר בפני קהל ולהעביר מסרים בצורה חזקה ומשכנעת הפכה ל"נדירה" כיום והמחזיקים בה נהנים מהילה מיוחדת שאופפת אותם, ממעמד ומוניטין גבוהים ומהיכולת להוביל אנשים, קבוצות וארגונים לביצועים ותוצאות טובים יותר.
סיפור המהפך של שגאו מנגסטה:
מילד ביישן למרצה מבוקש
כבר מגיל קטן חלם שגאו לעמוד בפני קהל ולהוביל אנשים, אבל הביישנות והמופנמות חסמו כל הצעה והזדמנות שהופיעו בפניו. בשירותו הצבאי סירב לצאת לקצונה מפני הפחד מלהתמודד עם פקודים ולהוביל אחרים. גם בשירות הקבע היה 'השתקן שבחבורה', כשבמשך 7 שנים ברציפות היה פולט בישיבות המפקדים את סלוגן הסיכום שלו "אין לי מה להוסיף", כשהוא גונז פעם אחר פעם את ההצעות והרעיונות שהיו לו לשים על השולחן לטובת הקבוצה. תחושת התסכול הפנימית היתה קשה מנשוא ושגאו החליט שהוא חייב לשנות את המצב, ויהי מה.
לאחר תהליך ארוך של התמודדות והתפתחות אישית, התחיל שגאו להתנסות בעבודה מול קהלים, תוך כדי שהוא בונה את אישיותו אט אט ומשחיז את הכלים שהוא עצמו השתמש בהם ליצירת שינוי – כך שגם יחידים וקהלים יוכלו ליישם אותם על מנת ליצור מהפכים מקצה לקצה בחייהם.
כיום שגאו הינו יזם, איש עסקים, מייסד המועדון העסקי BMC ובעל ניסיון של יותר מ- 10 שנים בתחומי שיפור ביצועים, פיתוח עסקי ומנהיגות.
הוא מרצה מחוזר ומבוקש בקרב הרשויות, החברות והארגונים המובילים בישראל, ספק משרד הביטחון ומאמן מנהלים. העביר עד היום למעלה מ- 350 הרצאות במגזר הפרטי והעסקי מצפון לדרום, עם יותר מ- 10,000 איש שנכחו באירועיו השונים וקיבלו את הכלים והשיטות הייחודיות שלו להפקת תוצאות מירביות בחיים ובעסקים.
בקורס IMPACT תקבלו כלים פרקטיים ליישום בחיים ובעסק שישפיעו על הביצועים ועל התוצאות שלכם
הסדנה כוללת דוגמאות וסימולציות רבות שיגרמו למשתתפים ללמוד תוך כדי תרגול וגם יעניקו להם הנאה, צחוק וחוויה של 'ביחד'.
למי זה מתאים?
- חברות וארגונים
- בעלי עסקים עצמאיים
- מרצים (גם בתחילת הדרך)
- נותני שירות למיניהם שעבודתם דורשת עמידה מול קהל (כגון עו"ד וכדו')
- כל קהל עסקי שרוצה לפתח יכולת דיבור, שכנוע סוחף, עמידה בפני קהל ולהגדיל את המכירות ואת התוצאות העסקיות.
- חברות וארגונים
- בעלי עסקים עצמאיים
- מרצים (גם בתחילת הדרך)
- נותני שירות למיניהם שעבודתם דורשת עמידה מול קהל (כגון עו"ד וכדו')
- כל קהל עסקי שרוצה לפתח יכולת דיבור, שכנוע סוחף, עמידה בפני קהל ולהגדיל את המכירות ואת התוצאות העסקיות.
הנושאים הנלמדים בתוכנית IMPACT
5 מפגשים | שעתיים למפגש | פורמט פיזי/זום
מפגש 1
- "מדע ההשפעה" - למה זה עובד ואיך תשתמשו בזה?
- כיצד לייצר סמכות מיידית עם ההגעה לפגישה / הכניסה לחדר
- כיצד לחסל 'אחת ולתמיד' את הפחד מלדבר בפני קהל
- כיצד לחבר את המאזינים לחזון או למטרות שלכם
- כיצד לפתח ולהפגין מנהיגות: מול עובדים, מול קהל ומול לקוחות
- סימולציות ותרגולים
- זמן לשאלות ותשובות
מפגש 2
- כיצד לבנות מראש נכון את ההרצאה, המכירה או המסר שלכם
- כיצד להתאים את המסרים לקהל שמאזין לכם
- כיצד להשתמש נכון באינטונציה כדי לא להתאמץ ואפילו ליהנות
- כיצד להעביר מסרים "יבשים" בצורה מעניינת ומשכנעת לעובדים וללקוחות
- סימולציות ותרגולים
- זמן לשאלות ותשובות
מפגש 3
- כיצד להתמודד עם קהל ועם התנגדויות שיעלו
- איך לצאת מטעויות, שתיקות מביכות, קו מחשבה שנגדע - במהירות ובקלות
- כיצד ליצור כריזמה שמתחזקת במשך כל זמן ההרצאה/הפרזנטציה
- איך להתכונן לפני כל פגישה, שיחה או הרצאה מכל סוג
- סימולציות ותרגולים
- זמן לשאלות ותשובות
מפגש 4
- איך להשתמש בשפת הגוף בצורה נכונה שבאמת תשכנע
- איך להבין מהר מה באמת מעניין את הצד שמולכם
- איך לדבר ככה שמה שתציגו ייגע באינטרסים ובתשוקות של המאזינים
- איך להניע לפעולה בסיום שיחה, פגישה, הרצאה וכדו'
- סימולציות ותרגולים
- זמן לשאלות ותשובות
מפגש 5
- כיצד ליצור מיתוג של מקצוענים בתחומכם (מול לקוחות, קולגות, ספקים וצוות החברה)
- איך להמשיך למכור גם אחרי המכירה?
- "הפניות הפניות הפניות" - איך לגרום ללקוח לצאת ולהפנות אליכם עוד לקוחות?
- סיכום: אז מה למדנו - ויציאה לפעולה!
- סימולציות ותרגולים
- זמן לשאלות ותשובות